Antrenament făcut acasă pentru arderea intensivă a grăsimilor

Activitatea fizică este foarte importantă nu doar pentru sănătatea generală, ci și atunci când încercăm să pierdem în greutate sau să menținem greutatea dorită. Dacă îți dorești să arzi grăsime și să-ți tonifiezi corpul înainte de vară, iată un exemplu de antrenament cu intensitate moderată pentru tot corpul pe care îl poți face acasă. Va lua doar aproximativ 30 de minute din timpul tău (cu tot cu încălzire și răcire post-antrenament!). Deci este perfect chiar și pentru cele mai ocupate zile!

Tot de ce ai nevoie este un covoraș pentru yoga, un ceas, un prosop și, nu în ultimul rând, apă.

Ești gata? Să începem!

Începe cu o încălzire de 5 minute

Poți începe cu mersul pe loc pentru aproximativ un minut și apoi combină acest exercițiu cu rotirea umărului înainte și înapoi pentru 2 minute. Încheie încălzirea cu câteva sărituri în loc și laterale - aproximativ un minut fiecare.

Te-ai încălzit?

Să înceapă distracția.

SECȚIUNEA 1: Antrenament cardio

Exerciţiu 1: Începe cu un salt mare, cu brațele extinse în aer. La al doilea salt te laşi în jos în poziţia de ghemuit şi te menți nemişcată timp de 15 secunde.

   

Exerciţiu 2: Porneşti cu picioarele drepte  şi braţele pe lângă corp.Printr-un salt ridică brațele și extinde picioarele. Cu un alt salt revii înapoi în poziția de pornire.

Acum urmează o cană cu apă și o pauză de 1 minut! Continuă cu exercițiile pentru abdomen.

SECȚIUNEA 2: Exerciții pentru abdomen

Exerciţiu 1: Din poziţia culcată pe spate, îndoaie genunchii la un unghi de 90 de grade în aer, tibia fiind paralelă cu podeaua. Încordează muşchii abdominali pentru susţinerea genunchilor. Pune-ți mâinile în spatele capului și într-un mod sincronizat ridică genunchiul stâng în cotul drept, genunchiul drept în cotul stâng.

Exerciţiu 2 : Stând pe spate, ridică picioarele perfect drepte pe verticală în aer. Simultan ridici şi mâinile, folosind muşchii abdominali.

Din nou, un minut pauză.

SECȚIUNEA 3: Exerciții pentru brațe

Exercițiul 1: Aşezată cu faţa spre podea, vei executa flotări cu genunchii îndoiţi. Mâinile trebuie să fie la nivelul umerilor și spatele rămâne drept.

Exercițiul 2: Preia poziția de flotări cu picioarele drepte. Pune mai întâi antebrațul stâng pe podea, apoi antebrațul drept, în scopul de a ajunge la poziția de scândură. Apoi, îndreaptă brațul stâng, urmat de brațul drept, pentru a reveni la poziția de pornire.

O altă pauză.

SECȚIUNEA 4: exerciţii pentru picioare şi fese

Exerciţiu 1: Pune piciorul drept în poziția de fotografii.Coboară piciorul din spate până ajungi cu genunchiul aproape de sol. Ai grija ca traiectoria genunchiului piciorului din fata sa nu depaseasca degetele acestuia. Ţine mâinile pe şold și spatele drept. Repetă cu celalalt picior.

Exerciţiu 2: Al doilea exercițiu al acestei secțiuni porneşte din poziţia ghemuit. Traiectoria genunchilor trebuie să fie perpendiculară pe degetele picioarelor. Spatele rămâne drept. Din poziţia ghemuită te ridic dintr-un salt mare. Se repetă timp de 4 minute.

Mai bea puțină apă și aproape ai terminat. Acum, urmează partea cea mai bună...

Finalizează antrenamentul cu exerciții de răcire pentru 5 minute

Mersul s-a dovedit a fi un mod foarte eficient de răcire a corpului, deoarece îi permite să revină încet la normal. Streching-ul la fel este efectiv, doar asigură-te că acoperi toate grupele musculare majore și rămâi în fiecare poziție de întindere timp cel puțin 20-30 de secunde.

Pentru un curs complet de antrenamente pentru 1 lună de zile, vizitează sala noastră de sport online AICI >>

Eficiență maximă din antrenament cu AdipoSlim EXTREME!

Arzător de grăsime unic care țintește grăsimea abdominală! Acum este mai ușor ca niciodată să obții un abdomen plat datorită formulei noi cu acțiune 2 în 1: stimulează arderea grăsimii și previne depozitarea de grăsimi noi.

  • Reduce grăsimea abdominală cu până la 50%*

  • Reduce circumferința taliei cu până la 7.5 cm*

  • Reduce circumferința șoldurilor cu până la 6 cm*

  • Accelerează arderea grăsimilor cu până la 33%*

  • Activează țesutul adipos maro

NOU: formulă cu 30% mai puternică!

*[Rezultatele diferă de la o persoană la alta în funcție de stilul de viață și starea de sănătate.]