Întrebări frecvente

COSTURI ȘI LIVRARE

Cât costă livrarea?

19,99 RON pentru comenzi cu valoare de până la 149 lei. Gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 149 lei. Pentru comenzile cu plata la livrare, se va achita în plus, o taxă de 1,90 lei.

În cat timp îmi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Produsele sunt livrate în termen de 4-6 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii. Uneori, datorită faptului că unele produse sunt foarte solicitate, livrarea se face cu câteva zile de întârziere. Produsele sunt transportate direct din Slovenia, de aceea și acest lucru poate adăuga câteva zile în plus la durata standard de transport.

Ce se intamplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, în cazul în care in timpul orelor lucratoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasa și de motiv, nu esti disponibil atunci cand sosește coletul, îi poți comunica în prealabil curierului data și locația unde vei fi disponibil/ă.

COMENZI

Odată ce primești emailul de confirmare a expedierii comenzii, vei putea urmări progresul livrării.

Pot anula o comanda?

Comanda poate fi anulată dacă nu a fost încă facturată. Te rugăm să ne contactezi prin intermediul asistenței prin chat de pe site-ul nostru.

DESPRE PRODUSELE NOASTRE

Nutricosmeticele - suplimentele de vitamine pentru păr, piele și unghii sunt intersecția dintre nutriție, nutraceutice și îngrijirea personală. Acestea oferă formule pentru sănătate concentrate și naturale, menite să îmbunătățească aspectul pielii, părului și unghiilor prin hrănirea corpului pentru a aduce frumusețea naturală din interior săre exterior. Conceptul „dacă vă simțiți bine, veți arăta bine” stă la baza produselor noastre.

Rezultatele pot varia de la o persoană la alta. Factori precum vârsta, starea de sănătate, stilul de viață trebuie luați în considerare. Suplimentele alimentare nu sunt un substitut pentru o dietă variată și un stil de viață sănătos.

Cât timp ar trebui să folosesc suplimentele alimentare?

Pentru eficiență maximă se recomandă ca suplimentele alimentare să fie folosite pe o perioadă de minim 3 luni.

Cât timp trebuie să iau AquaSlim/WaterOut?

Ar trebui să iei AquaSlim/WaterOut timp de cel puțin 10 zile (sunt 10 pliculețe pe cutie). Poți să-l iei în siguranță atât timp cât dorești. Dacă mănânci multe alimente procesate sau sărate, dacă te balonezi des sau te confrunți cu retenția de lichide, îți recomandăm să folosești AquaSlim/WaterOut pentru o perioadă mai lungă de timp.

Dacă iau suplimente alimentare, pot să opresc consumul de medicamente?

Categoric nu! Suplimentele alimentare nu înlocuiesc medicamentele prescrise de către medic! Suplimentele alimentare ar trebui folosite în primul rănd pentru a preveni apariția afecțiunilor.

Cât de sigure sunt suplimentele alimentare?

Toate suplimentele noastre alimentare au ingrediente de înaltă calitate din surse de încredere. Toate ingredientele și loturile de produse sunt testate pentru metale grele și microorganisme potențial dăunătoare. Produsele noastre conțin concentrate de nutrienți sau alte substanțe cu efecte nutriționale sau fiziologice.

Suplimentele alimentare Slimmium sunt fabricate în conformitate cu standardele GMP și HACCP în unități de producție moderne situate în Uniunea Europeană. Toate suplimentele sunt conforme cu EFSA. Suplimentele alimentare nu sunt destinate să înlocuiască o dietă echilibrată, ci să o completeze.

Sunt produsele aprobate de Ministerul Sănătății?

Toate produsele și ingredientele conținute sunt aprobate de către Uniunea Europeană și certificate pentru a fi comercializate în tările membre. In plus ele sunt certificate de către Institutul de Bioresurse Alimentare din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale și sunt produse la standarde GMP și HACCP.

Femeile insarcinate sau cele care alăptează pot folosi suplimentele alimentare?

Te rugăm să consulți medicul înainte de a lua orice supliment.

RETURNAREA PRODUSELOR

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform Termeni și condiții produsele comandate pot fi returnate, în termen de 30 de zile de la achiziționare.

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.

Cum pot să returnez un produs?

Trebuie să păstrezi factura care a însoțit pachetul și să completezi formularul special pentru returnare pe care il trimiți scanat la adresa asistență prin chat de pe site-ul nostru.

Produsele intacte se returnează la adresa: Sensilab, Obrtna Cona 30, 1370 Logatec, Slovenia

Te rugăm să ne trimiți un email înainte de a trimite ceva înapoi, astfel încât să  putem procesa returnarea în timp util.

În căt timp îmi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de 30 de zile de la confirmarea returului, în contul bancar specificat de tine.

CONTUL MEU

Ce trebuie să fac ca să nu mai primesc alerte pe email?

Intră pe pagina Newslettere din secțiunea Contul meu. Aici poți modifică opțiunile tale pentru newsletterele și alertele pe care vrei sa le primești pe email.

Ce fac dacă nu mai țin minte parola?

Apasă butonul Autentificare introdu adresa de email și apasă apoi butonul Ți-ai uitat parola. Astfel vei primi în maxim o oră noua parolă pe email.